16 sierpnia 2011

15. Zakupy.


    Byłam kilka dni temu w Koszalinie  na zakupach w Forum. Pojechałam tam w zamiarze kupić torebkę, kilka bluzek pod sweterki na jesień, kalosze, trochę biżuterii i bielizny. Niestety nie kupiłam torebki ani kaloszy jednak bluzek  kupiłam chyba z 10 . : ) Za jakiś tydzień wracam już do domu więc zrobię zdjęcia zakupów, ponieważ tradycyjnie mój aparat jest zepsuty. : (  Pogoda dzisiaj była ładna nad morzem jednak bez rewelacji, jutro jadę do Kołobrzegu i zamierzam jeszcze coś kupić, chciałabym coś na jesień, bo jak wspomniałam w poprzednim wpisie nadchodzi wielkimi krokami chociaż podobno druga połowa sierpnia ma być słoneczna i gorąca. Okaże się jednak wole być zabezpieczona jeśli jednak natura zbuntuje się przeciwko nam .
    Zaczynam nowy etap w życiu, zmieniam styl i podejście do wszystkiego, idę na studia , postanowiłam się mniej przejmować wszystkim co dzieje się wkoło mnie i postaram się dotrzymać własnej obietnicy, za bardzo ludzie to wykorzystują. Kończę wpis bo Was zanudzę.


Buziaki :*

5 komentarzy:

  1. nie zanudzisz nie zanudzisz :D
    zmiana podejscia do wszytskiego to bardzo dobry pocztek,sama to przerabialam kiedys i jak widac udalo mis ie ,lepiej sie z tym czuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też by mi się przydała nowa torebka i parę rzeczy na jesień
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. też by mi się przydały takie zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez tak mam . nigdy nie kupie to co zaplanuje ^^
    zapraszam do mnie ;)
    onesteptolove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. byłam ostatnio na wakacjach nad morzem i błagałam żeby zajechać do 'Forum', ale niestety nie udało się :(

    OdpowiedzUsuń